|
مشکل در انتقال بسته نصبی ساخته شده از لوکال به هاست
|
|
۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۶:۰۳ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
مشکل در انتقال بسته نصبی ساخته شده از لوکال به هاست
سلام
یه بسته نصبی را روی لوکال نصب کردم و کلیه تغییرات و تنظیمات را انجام دادم ولی وقتی روی هاست انتقال میدم پیغام زیر را میده لطفا کمک کنید کد: (انتخاب همه) Fatal error: Uncaught exception 'Exception' with message 'load error: failed to find C:\xampp\htdocs\3\templates/jm_xeon/less/error.less' in /home/mastersc/public_html/plugins/system/helix/core/classes/lessc.inc.php:1598 Stack trace: #0 /home/mastersc/public_html/plugins/system/helix/core/classes/lessc.inc.php(1683): helixv2_lessc->compileFile('C:\\xampp\\htdocs...') #1 /home/mastersc/public_html/plugins/system/helix/core/helix.php(981): helixv2_lessc->cachedCompile(Array) #2 /home/mastersc/public_html/plugins/system/helix/core/helix.php(1011): Helix::autoCompileLess('/home/mastersc/...', '/home/mastersc/...') #3 /home/mastersc/public_html/templates/jm_xeon/error.php(25): Helix::addLess('error', 'error') #4 /home/mastersc/public_html/libraries/joomla/document/error/error.php(142): require_once('/home/mastersc/...') #5 /home/mastersc/public_html/libraries/joomla/document/error/error.php(113): JDocumentError->_loadTemplate('/home/mastersc/...', 'error.php') #6 /home/mastersc/public_html/libraries/legacy/error/error.php(798) in /home/mastersc/public_html/plugins/system/helix/core/classes/lessc.inc.php on line 1598 |
|||
|
۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۶:۱۴ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در انتقال بسته نصبی ساخته شده از لوکال به هاست
با درود!
یک بار کش رو خالی کنید، ضمنا در فایل پیکربندی مسیر پوشه tmp و log رو بررسی کنید که صحیح باشه |
|||
|
|
۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۶:۱۷ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در انتقال بسته نصبی ساخته شده از لوکال به هاست
سلام
دیتا بیستون داره همچنان از لوکالتون فایل فراخوانی میکند C:\xampp\htdocs\3\templates/jm_xeon/ شما دیتا بیس رو خروجی بگیرید و با ادیتوری داخلش جستجو کنید و هر کجا C:\xampp\htdocs\3\ رو دیدید تغییر بدید به آدرس هاست یا آدرس سایتتون |
|||
|
|
۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۶:۲۱ عصر
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در انتقال بسته نصبی ساخته شده از لوکال به هاست
تو خروجی را با DW جستجو کردم هیچ کلمه ی xampp توش نبود
چیکار کنم ؟ |
|||
|
|
۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۶:۲۸ عصر
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در انتقال بسته نصبی ساخته شده از لوکال به هاست
کاری که کاربر hsmtech گفتند انجام دادید ؟
|
|||
|
|
۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۶:۳۰ عصر
ارسال: #6
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در انتقال بسته نصبی ساخته شده از لوکال به هاست
این بانکشه
نگاه کنید |








