|
نيامدن اسامي موقعيت هاي قالب در انتخاب موقعيت ماژول
|
|
۱-۱۲-۱۳۹۴, ۰۷:۵۵ عصر
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: نيامدن اسامي موقعيت هاي قالب در انتخاب موقعيت ماژول
درود بر شما
کلا پیشنهاد می کنم با جوملا 3 کار کنید! یک بسته نصبی جوملایی که مدنظرتون هست را در لوکال نصب کنید و ببینید در آن بسته چگونه قالب را کار کرده اند. شاد باشید و شادی بخش دیگران |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
نيامدن اسامي موقعيت هاي قالب در انتخاب موقعيت ماژول - azar431 - ۲۶-۱۱-۱۳۹۴, ۰۷:۳۸ عصر
RE: نيامدن اسامي موقعيت هاي قالب در انتخاب موقعيت ماژول - پیام عمرانی - ۲۹-۱۱-۱۳۹۴, ۰۳:۵۳ صبح
RE: نيامدن اسامي موقعيت هاي قالب در انتخاب موقعيت ماژول - azar431 - ۲۹-۱۱-۱۳۹۴, ۰۳:۴۴ عصر
RE: نيامدن اسامي موقعيت هاي قالب در انتخاب موقعيت ماژول - mahan - ۱-۱۲-۱۳۹۴ ۰۷:۵۵ عصر
RE: نيامدن اسامي موقعيت هاي قالب در انتخاب موقعيت ماژول - پیام عمرانی - ۳-۱۲-۱۳۹۴, ۰۵:۵۵ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






