|
نيامدن اسامي موقعيت هاي قالب در انتخاب موقعيت ماژول
|
|
۲۹-۱۱-۱۳۹۴, ۰۳:۵۳ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: نيامدن اسامي موقعيت هاي قالب در انتخاب موقعيت ماژول
سلام
موقعیت های قالبتون رو داخل فایل xml قالب اضافه کردید ؟ |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
نيامدن اسامي موقعيت هاي قالب در انتخاب موقعيت ماژول - azar431 - ۲۶-۱۱-۱۳۹۴, ۰۷:۳۸ عصر
RE: نيامدن اسامي موقعيت هاي قالب در انتخاب موقعيت ماژول - پیام عمرانی - ۲۹-۱۱-۱۳۹۴ ۰۳:۵۳ صبح
RE: نيامدن اسامي موقعيت هاي قالب در انتخاب موقعيت ماژول - azar431 - ۲۹-۱۱-۱۳۹۴, ۰۳:۴۴ عصر
RE: نيامدن اسامي موقعيت هاي قالب در انتخاب موقعيت ماژول - mahan - ۱-۱۲-۱۳۹۴, ۰۷:۵۵ عصر
RE: نيامدن اسامي موقعيت هاي قالب در انتخاب موقعيت ماژول - پیام عمرانی - ۳-۱۲-۱۳۹۴, ۰۵:۵۵ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





