|
مشکل در کامپوننت تماس باما
|
|
۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۸:۱۶ صبح
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما
نه همون فرم تماس با ما خود جوملاست ،فقط رویه قالب دیگه ، پیشنهاد شما برای فرم تماس با ما چی هست.
بازهم عذر خواهی میکنم که وقتتون رو میگیرم. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در کامپوننت تماس باما - saeed22 - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۷:۳۵ صبح
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما - Pourdaryaei - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۷:۴۴ صبح
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما - saeed22 - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۷:۴۸ صبح
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما - Pourdaryaei - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۸:۰۲ صبح
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما - saeed22 - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴ ۰۸:۱۶ صبح
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما - Pourdaryaei - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۱:۳۹ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






