|
مشکل در کامپوننت تماس باما
|
|
۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۸:۰۲ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما
مشکل از هیچکدوم نیست - این قسمت رو باید راست چین کنید .
توی لوکال مشکله - نمیشه راهنمایی کرد - یا صبر کنید بعد از آپلود این قسمتو ویرایش کنید یا باید یکی از طریق تیم ویور وارد سیستمتون بشه ! چک کنه - بعد یه چی دیگه من خودم از فرم تماس خود جوملا اصلا استفاده نمیکنم - بدرد نخوره ولی اینی که شما عکسشو گذاشتید شبیه یه چیز دیگس که فایل اونو باید ویرایش کنی |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در کامپوننت تماس باما - saeed22 - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۷:۳۵ صبح
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما - Pourdaryaei - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۷:۴۴ صبح
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما - saeed22 - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۷:۴۸ صبح
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما - Pourdaryaei - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴ ۰۸:۰۲ صبح
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما - saeed22 - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۸:۱۶ صبح
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما - Pourdaryaei - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۱:۳۹ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






