|
مشکل در کامپوننت تماس باما
|
|
۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۷:۴۸ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما
آقای پوردریایی متاسفانه سایت فعلا در لوکال هست ، فکر میکنید مشکل از css قالب باشه یا کامپوننت ؟
لینک اصلی قالب دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در کامپوننت تماس باما - saeed22 - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۷:۳۵ صبح
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما - Pourdaryaei - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۷:۴۴ صبح
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما - saeed22 - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴ ۰۷:۴۸ صبح
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما - Pourdaryaei - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۸:۰۲ صبح
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما - saeed22 - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۸:۱۶ صبح
RE: مشکل در کامپوننت تماس باما - Pourdaryaei - ۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۱:۳۹ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






