|
قرمز شدن علامت dns
|
|
۱۰-۶-۱۳۹۵, ۰۴:۵۲ صبح
ارسال: #8
|
|||
|
|||
|
RE: قرمز شدن علامت dns
خیلی خیلی ممنونم.
فقط یک چیز دیگه dns خود به خودی علامت تعجب زرد اومده.چرا؟ تصویرو پیوست کردم. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
قرمز شدن علامت dns - هانیه قادری - ۹-۶-۱۳۹۵, ۱۰:۲۹ عصر
RE: قرمز شدن علامت dns - رضاندیمی - ۹-۶-۱۳۹۵, ۱۰:۳۳ عصر
RE: قرمز شدن علامت dns - ابوذر مرادی - ۹-۶-۱۳۹۵, ۱۱:۳۷ عصر
RE: قرمز شدن علامت dns - هانیه قادری - ۱۰-۶-۱۳۹۵, ۱۲:۳۵ صبح
RE: قرمز شدن علامت dns - ابوذر مرادی - ۱۰-۶-۱۳۹۵, ۱۲:۵۲ صبح
RE: قرمز شدن علامت dns - هانیه قادری - ۱۰-۶-۱۳۹۵, ۰۱:۱۹ صبح
RE: قرمز شدن علامت dns - ابوذر مرادی - ۱۰-۶-۱۳۹۵, ۰۲:۱۵ صبح
RE: قرمز شدن علامت dns - هانیه قادری - ۱۰-۶-۱۳۹۵ ۰۴:۵۲ صبح
RE: قرمز شدن علامت dns - ابوذر مرادی - ۱۰-۶-۱۳۹۵, ۰۶:۰۹ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:





