|
قرمز شدن علامت dns
|
|
۱۰-۶-۱۳۹۵, ۱۲:۵۲ صبح
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: قرمز شدن علامت dns
به آدرسی که گفتم رفتید؟؟
اونجا یه قسمت به نام URL errors هست که اگه به اون قسمت برید لینک هایی که ایجاد مشکل کرده اند یا در اصطلاح از کار افتادن لیست شدن حالا با کلیک روی لینک ها یه پنجره پاپ آپ باز میشه که دارای 3 تب هست و تب دوم in Sitemaps می باشد ... این تب بهتون نشون میده که آیا این صفحه در نقشه سایت هم وجود داشته یا خیر !!! |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
قرمز شدن علامت dns - هانیه قادری - ۹-۶-۱۳۹۵, ۱۰:۲۹ عصر
RE: قرمز شدن علامت dns - رضاندیمی - ۹-۶-۱۳۹۵, ۱۰:۳۳ عصر
RE: قرمز شدن علامت dns - ابوذر مرادی - ۹-۶-۱۳۹۵, ۱۱:۳۷ عصر
RE: قرمز شدن علامت dns - هانیه قادری - ۱۰-۶-۱۳۹۵, ۱۲:۳۵ صبح
RE: قرمز شدن علامت dns - ابوذر مرادی - ۱۰-۶-۱۳۹۵ ۱۲:۵۲ صبح
RE: قرمز شدن علامت dns - هانیه قادری - ۱۰-۶-۱۳۹۵, ۰۱:۱۹ صبح
RE: قرمز شدن علامت dns - ابوذر مرادی - ۱۰-۶-۱۳۹۵, ۰۲:۱۵ صبح
RE: قرمز شدن علامت dns - هانیه قادری - ۱۰-۶-۱۳۹۵, ۰۴:۵۲ صبح
RE: قرمز شدن علامت dns - ابوذر مرادی - ۱۰-۶-۱۳۹۵, ۰۶:۰۹ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





