|
ریدایرکت
|
|
۳۱-۵-۱۳۹۵, ۰۶:۵۸ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: ریدایرکت
سلام
بله همین کار رو میخام ولی تعدا د لینکها خیلی زیاده ایا برای هر لینک باید اینکار رو کرد اگر همه لینکها رو بخواهیم به صفحه اصلی ریدایرکت کنیم روش کار چگونه هست؟ در صورت امکان توضیح دهید با تشکر |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
RE: ریدایرکت - ابوذر مرادی - ۳۱-۵-۱۳۹۵, ۰۷:۴۱ صبح
RE: ریدایرکت - modir_yar - ۳۱-۵-۱۳۹۵ ۰۶:۵۸ عصر
RE: ریدایرکت - ابوذر مرادی - ۳۱-۵-۱۳۹۵, ۰۷:۲۲ عصر
RE: ریدایرکت - modir_yar - ۳۱-۵-۱۳۹۵, ۱۱:۰۹ عصر
RE: ریدایرکت - ابوذر مرادی - ۳۱-۵-۱۳۹۵, ۱۱:۱۸ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:





