|
ریدایرکت
|
|
۳۱-۵-۱۳۹۵, ۰۷:۴۱ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: ریدایرکت
با سلام.
اگه شما سایتی داشته باشید و بخواهید وقتی که کابر آدرس سایتتون رو وارد مرورگر کرد به محض اجرای فایل index.php توسط مرورگر با یه دستور ساده میشه اون آدرس اولیه که کاربر وارد کرده رو به یه صفحه دیگه در اصطلاح ریدایرکت کرد . اگه همچین چیزی لازم دارید بفرمایید تا روش استفادش رو بهتون بگم موفق باشید |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
RE: ریدایرکت - ابوذر مرادی - ۳۱-۵-۱۳۹۵ ۰۷:۴۱ صبح
RE: ریدایرکت - modir_yar - ۳۱-۵-۱۳۹۵, ۰۶:۵۸ عصر
RE: ریدایرکت - ابوذر مرادی - ۳۱-۵-۱۳۹۵, ۰۷:۲۲ عصر
RE: ریدایرکت - modir_yar - ۳۱-۵-۱۳۹۵, ۱۱:۰۹ عصر
RE: ریدایرکت - ابوذر مرادی - ۳۱-۵-۱۳۹۵, ۱۱:۱۸ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





