|
استفاده همز مان از http و https
|
|
۱۳-۵-۱۳۹۵, ۰۶:۳۶ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: استفاده همز مان از http و https
سلام . سپاس فراوان بابت راهنمایی تون
درباره این سوال یکی از دوستان می گفت که نیاز نیست در گوگل وب مستر مجدد بیام و ادرس رو با https تعریف کنم چون خودش اتوماتیک وار ثبت میشه و نتایج در ایندکس میاد!!! و برای اینکه فعلا گوگل https رو ایندکس نکنه باید یه فایل robots.txt بسازم و ssl رو در اون غیر فعال کنم و اینکه بهتره از گوگل وب مستر وارد بخش Blocked URLs بشم، زیر مجوعه Crawl و از اونجا تعریف کنم براش که چی رو فعال کنه و چی رو غیرفعال آیا به نظر شما درسته؟؟؟ |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
استفاده همز مان از http و https - irani111 - ۱۱-۵-۱۳۹۵, ۱۰:۲۳ عصر
RE: استفاده همز مان از http و https - sajjad salehi - ۱۲-۵-۱۳۹۵, ۰۱:۲۴ صبح
RE: استفاده همز مان از http و https - irani111 - ۱۳-۵-۱۳۹۵ ۰۶:۳۶ عصر
RE: استفاده همز مان از http و https - sajjad salehi - ۱۳-۵-۱۳۹۵, ۰۸:۲۴ عصر
RE: استفاده همز مان از http و https - mahnaz_eb - ۱۴-۵-۱۳۹۵, ۰۳:۳۹ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





