زمان کنونی: ۵-۴-۱۴۰۵, ۰۲:۵۰ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ارور در لوکال
۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۶:۰۹ عصر
ارسال: #3
RE: ارور در لوکال
سلام
باید Maximum execution time را داخل فایل php.ini شبیه ساز سرورتون بالا ببرید
منظور از شبیه ساز سرور همون xampp,wampp,...
امضاء پیام عمرانی
طراحی و برنامه نویسی انواع سایت و وب اپلیکیشن
ساعات تماس : 9 الی 17
021-44432343
021-44447089
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط hsmtech
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
ارور در لوکال - rsam - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۶:۱۵ صبح
RE: ارور در لوکال - سعید حمزه زاده - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۳:۴۴ عصر
RE: ارور در لوکال - پیام عمرانی - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴ ۰۶:۰۹ عصر
RE: ارور در لوکال - rsam - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۱۱:۴۹ عصر
RE: ارور در لوکال - پیام عمرانی - ۱۷-۱۲-۱۳۹۴, ۱۲:۴۶ صبح
RE: ارور در لوکال - mostafa272 - ۱۷-۱۲-۱۳۹۴, ۱۲:۵۵ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان