|
ارور در لوکال
|
|
۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۶:۰۹ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: ارور در لوکال
سلام
باید Maximum execution time را داخل فایل php.ini شبیه ساز سرورتون بالا ببرید منظور از شبیه ساز سرور همون xampp,wampp,... |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
ارور در لوکال - rsam - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۶:۱۵ صبح
RE: ارور در لوکال - سعید حمزه زاده - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۳:۴۴ عصر
RE: ارور در لوکال - پیام عمرانی - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴ ۰۶:۰۹ عصر
RE: ارور در لوکال - rsam - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۱۱:۴۹ عصر
RE: ارور در لوکال - پیام عمرانی - ۱۷-۱۲-۱۳۹۴, ۱۲:۴۶ صبح
RE: ارور در لوکال - mostafa272 - ۱۷-۱۲-۱۳۹۴, ۱۲:۵۵ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





