زمان کنونی: ۶-۴-۱۴۰۵, ۰۴:۵۹ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حل شده نمايش مطالب مجموعه
۴-۱۲-۱۳۹۴, ۱۰:۲۴ عصر
ارسال: #4
RE: نمايش مطالب مجموعه
درود بر شما
شیوه کلی کار به این صورت است که شما باید مجموعه تعریف کنید
بعد داخل مجموعه آیتم های خود را ایجاد کنید
و در آخر یک منو ایجاد کنید و مجموعه مورد نظر را فراخوانی کنید

توجه کنید که در ابتدای کار چون محیط کار تازه است ممکن است سردرگم شوید، اما هیچ جای نگرانی نیست، تنظیمات در کی 2 از بالاترین سطح باید شروع شود و به پایین ترین سطح ختم شود
یعنی تنظیمات کامپوننت - تنظیمات مجموعه - تنظیمات آیتم
شیوه کلی همین است، می ماند ظاهر سایت که بستگی به قالب دارد

شاد باشید و شادی بخش دیگران
امضاء mahan

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

[تصویر:  mahan.gif]
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Pourdaryaei
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
نمايش مطالب مجموعه - azar431 - ۲-۱۲-۱۳۹۴, ۰۹:۰۵ عصر
RE: نمايش مطالب مجموعه - mahan - ۲-۱۲-۱۳۹۴, ۱۰:۳۱ عصر
RE: نمايش مطالب مجموعه - azar431 - ۴-۱۲-۱۳۹۴, ۰۹:۱۶ عصر
RE: نمايش مطالب مجموعه - mahan - ۴-۱۲-۱۳۹۴ ۱۰:۲۴ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان