|
حل شده نمايش مطالب مجموعه
|
|
۴-۱۲-۱۳۹۴, ۱۰:۲۴ عصر
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: نمايش مطالب مجموعه
درود بر شما
شیوه کلی کار به این صورت است که شما باید مجموعه تعریف کنید بعد داخل مجموعه آیتم های خود را ایجاد کنید و در آخر یک منو ایجاد کنید و مجموعه مورد نظر را فراخوانی کنید توجه کنید که در ابتدای کار چون محیط کار تازه است ممکن است سردرگم شوید، اما هیچ جای نگرانی نیست، تنظیمات در کی 2 از بالاترین سطح باید شروع شود و به پایین ترین سطح ختم شود یعنی تنظیمات کامپوننت - تنظیمات مجموعه - تنظیمات آیتم شیوه کلی همین است، می ماند ظاهر سایت که بستگی به قالب دارد شاد باشید و شادی بخش دیگران |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
نمايش مطالب مجموعه - azar431 - ۲-۱۲-۱۳۹۴, ۰۹:۰۵ عصر
RE: نمايش مطالب مجموعه - mahan - ۲-۱۲-۱۳۹۴, ۱۰:۳۱ عصر
RE: نمايش مطالب مجموعه - azar431 - ۴-۱۲-۱۳۹۴, ۰۹:۱۶ عصر
RE: نمايش مطالب مجموعه - mahan - ۴-۱۲-۱۳۹۴ ۱۰:۲۴ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






