|
حل شده نمايش مطالب مجموعه
|
|
۴-۱۲-۱۳۹۴, ۰۹:۱۶ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: نمايش مطالب مجموعه
ممنون از كمكتون . من كامپوننت رو نصب كردم اما نميدونم چجوري بايد مطالبم رو شبيه سايتي كه گفتم دربيارم . هيچ جايي نداره
ممنون ميشم كمكم بكنيد . يا اموزشي در مورد ليست مجموعه به اين شكل هست معرفي كنيد |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
نمايش مطالب مجموعه - azar431 - ۲-۱۲-۱۳۹۴, ۰۹:۰۵ عصر
RE: نمايش مطالب مجموعه - mahan - ۲-۱۲-۱۳۹۴, ۱۰:۳۱ عصر
RE: نمايش مطالب مجموعه - azar431 - ۴-۱۲-۱۳۹۴ ۰۹:۱۶ عصر
RE: نمايش مطالب مجموعه - mahan - ۴-۱۲-۱۳۹۴, ۱۰:۲۴ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





