زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۰۸:۵۸ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درخواست ویرچومارت برای جوملا 3.4
۲۲-۱۱-۱۳۹۴, ۰۶:۰۱ صبح
ارسال: #2
RE: درخواست ویرچومارت برای جوملا 3.4
سلام.

ویرچومارت جوملا 3 برای زبان فارسی مشکل داره و ما هر کاری کردیم قابل استفاده نشد. وقتی زبان فارسی را ست کنید دیگه فیلد ها و گزینه های تنظیمات قابل تغییر نمی باشد.
حتی آخرین نسخه از سایت سازنده هم این مشکل را داره.

ما مجبور شدیم از جوم شاپینگ استفاده کردیم.
امضاء vahid.exe
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
- دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
- دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط rezaee
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
درخواست ویرچومارت برای جوملا 3.4 - rezaee - ۲۱-۱۱-۱۳۹۴, ۰۸:۰۴ صبح
RE: درخواست ویرچومارت برای جوملا 3.4 - vahid.exe - ۲۲-۱۱-۱۳۹۴ ۰۶:۰۱ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان