نحوه استفده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk
|
۷-۷-۱۳۹۰, ۰۱:۰۹ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
نحوه استفده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk
سلام به دوستان
کسی می تونه بگه چطور می تونم از این کامپوننت استفاده کنم؟؟؟ |
|||
صفحه 2 (<ارسال بالا اولین ارسال این موضوع است>) |
۱۳-۸-۱۳۹۰, ۰۸:۰۴ عصر
ارسال: #11
|
|||
|
|||
RE: نحوه استفده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk
این افزونه تنظیمات رو از هاست و جوملا میخونه و بعید است با آنها مطابقت نداشته باشد !
باز هم درصورت تمایل اطلاعات سایت رو برای آقای محمد جانی ارسال کنید تا بررسی کنند ! |
|||
|
۱۳-۸-۱۳۹۰, ۱۱:۳۰ عصر
ارسال: #12
|
|||
|
|||
RE: نحوه استفده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk
(۱۳-۸-۱۳۹۰ ۰۸:۰۴ عصر)رضا گنجی نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. ممنون که جواب میدین فقط من این مشکل رو نداشتم چند نفر دیگه هم همچین مشکلی داشتن من رو انجمن سایت سازنده هم جستجو کردم راه های پیشنهادی رو انجام دادم ولی مشکل حل نشد تو یکی از پستها جابجای کد ها رو پیشنهاد دادن من هم انجام دادم به جز قسمت آخرش که گفته بود یکی از فایلها رو تو مسیر components\com_huruhelpdesk\views\list\tmpl\default.php تغییر بدم که فایل و فولدر رو نه تو کامپوننت نصبی و نه در فایل نصب پیدا نکردم به دلیل اینکه Ip ما محدود شده من کدهای پیشنهادی رو به صورت فایل txt پیوست میکنم در آخر هم لینک اصلی رو میزارم لطف میکنید اگه باز هم من رو راهنمایی کنید. کد: (انتخاب همه) Here are the changes you need to make: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |