نحوه استفده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: نحوه استفده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk (/thread-2366.html) |
نحوه استفده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk - mallakimahdi - ۷-۷-۱۳۹۰ ۰۱:۰۹ صبح سلام به دوستان کسی می تونه بگه چطور می تونم از این کامپوننت استفاده کنم؟؟؟ RE: نحوه استفده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk - امیررضا مرتضوی - ۷-۷-۱۳۹۰ ۰۲:۲۲ صبح درود دوست عزیز شما دقیقا چه مشکلی با این افزونه دارید؟ لطفا توضیحی بدهید تا دوستان بتوانند دقیق تر راهنمایی کنند. RE: نحوه استفده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk - شاهین سمیع عادل - ۷-۷-۱۳۹۰ ۰۵:۴۹ صبح کار کردن با این کامپوننت راحت است . ابتدا آن را نصب کنید و در منوی کامپوننت ها آن را انتخاب کنید و تنظیمات دلخواه را بر روی آن انجام دهید . همچنین دپارتمان و مجموعه های مربوطه را ایجاد نمایید تا تیکت ها به قسمت های مربطه فرستاده شوند . سپس از قسمت مدیریت منوها یک منو برای آن ایجاد نمایید . RE: نحوه استفده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk - rbnsoft - ۲۱-۷-۱۳۹۰ ۰۶:۳۳ صبح سلام من این کامپوننت رو هم روی لوکال و هم روی سایت نصب کردم ولی از بخش کامپوننت ها بهش دسترسی داشته باشم و با پیغام زیر روبرو میشم : شما مجاز به مشاهده این منبع نیستید. RE: نحوه استفده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk - مرتضی محمدجانی - ۲۲-۷-۱۳۹۰ ۰۱:۵۸ صبح دسترسی را بررسی کنید منظورم دسترسی از کنترل پنل جوملاست موفق باشید RE: نحوه استفده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk - rbnsoft - ۲۲-۷-۱۳۹۰ ۰۵:۴۶ صبح (۲۲-۷-۱۳۹۰ ۰۱:۵۸ صبح)مرتضي محمدجاني نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. من با کاربر ادمین وارد میشم و مدیر کا سایت هستم . میشه منظورتون رو دقیق تر بگین ؟ RE: نحوه استفده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk - شاهین سمیع عادل - ۲۲-۷-۱۳۹۰ ۱۰:۳۹ عصر این افزونه قبلا نصب شده ، تست شده و مشکلی نداشته . شما از کدام نسخه از جوملا استفاده می کنید . بهترین نسخه های جوملا برای گروه جوملافارسی ( مامبولرن ) می باشد . توصیه می کنم از این نسخه ها استفاده نمایید . دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. RE: نحوه استفده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk - hosein - ۱۳-۸-۱۳۹۰ ۰۵:۲۲ عصر سلام دوستان من با زمانی که تیکت ثبت میشه مشکل دارم زمان ثبت تیکت از ساعت جهانی استفاده میکنه من نیاز به این دارم که زمان 3.30+ رو نشون بده لطف میکنین اگه اطلاعاتی تو این زمینه دارین راهنمایی کنین RE: نحوه استفده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk - مرتضی محمدجانی - ۱۳-۸-۱۳۹۰ ۰۵:۳۸ عصر تاریخ هاست خود را چک کنید . و تنظیمات را در جوملا بررسی کنید. اگز جواب مثبت هست و تنظیمات هاست و جوملا صحیح میباشد پیگیر باشید تا دوستان کمک کننند RE: نحوه استفده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk - hosein - ۱۳-۸-۱۳۹۰ ۰۶:۳۹ عصر (۱۳-۸-۱۳۹۰ ۰۵:۳۸ عصر)مرتضی محمدجانی نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. تمام تنظیمات هاست و جوملا درست هستن |