|
مشکل در ورود به سایت
|
|
۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۴:۱۶ صبح
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در ورود به سایت
ببینید یک پلاگینی به نام احراز هویت "Authentication " توی مدیریت پلاگین ها هست ، اون فعال هست یا غیرفعال ... شاید اشتباهی غیرفعال شده باشه
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در ورود به سایت - --افسانه-- - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۱:۴۷ صبح
RE: مشکل در ورود به سایت - mahan - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۲:۱۱ صبح
RE: مشکل در ورود به سایت - --افسانه-- - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۲:۵۳ صبح
RE: مشکل در ورود به سایت - mostafa272 - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۳:۰۲ صبح
RE: مشکل در ورود به سایت - Pourdaryaei - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴ ۰۴:۱۶ صبح
RE: مشکل در ورود به سایت - --افسانه-- - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۵:۳۴ صبح
RE: مشکل در ورود به سایت - mostafa272 - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۶:۰۳ صبح
RE: مشکل در ورود به سایت - Pourdaryaei - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۶:۱۴ صبح
RE: مشکل در ورود به سایت - --افسانه-- - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴, ۰۶:۴۶ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






