|
نمایش فرم فقط برای خود کاربر
|
|
۱۴-۱۲-۱۳۹۴, ۰۷:۳۳ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: نمایش فرم فقط برای خود کاربر
سلام
در قسمت مدیریت دایرکتوریها میتونید این امکان رو قرار بدید |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
نمایش فرم فقط برای خود کاربر - karbar1 - ۱۳-۱۲-۱۳۹۴, ۰۴:۵۳ عصر
RE: نمایش فرم فقط برای خود کاربر - پیام عمرانی - ۱۴-۱۲-۱۳۹۴ ۰۷:۳۳ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





