زمان کنونی: ۷-۴-۱۴۰۵, ۰۹:۴۰ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خطاهایی که rsfierwall داده چی هستند ؟؟؟
۵-۱۲-۱۳۹۴, ۰۳:۱۵ صبح
ارسال: #1
خطاهایی که rsfierwall داده چی هستند ؟؟؟
سلام از اونجایی که چند بار هک شده ام. من کامپوننت rsfierwall را نصب کرده ام. یکسری ارور قرمز رنگ داده :

اول که می گه باید جوملات به از 3.4 به 3.4.7 ارتقاء بدم . خوب می ترسم یکسری از افزونه هام کار نکنند که فعلا بی خیال شدم.

2. این ارور:

   

نقل قول: Your Session Handler is set to 'database'
By default, all new Joomla! installations have the Session Handler set as 'Database'. The session consists of non-persistent cookies that hold information about the visitor (for example, if he's logged in or not). However, in light of the remote code execution vulnerability discovered in all versions of Joomla! prior to 3.4.6, we recommend setting the Session Handler to 'None' and let PHP handle it. You and your visitors will not see any difference, nor is there any benefit of keeping the session inside your database.

که ظاهرا می گه در جوملای جدید این مشکل نیست و من باید نوع جلسه را از پایگاه داده به هیچ تغییر بدهم. دلیلش را نفهمیدم و اینکه این کار باعث چه چیزی می شه.

3. این ارور چی می گه و باید چه کنم :

   

4. این ارور :

   

و در تنظیمات هم می خواهم از اون کشورهایی که به سایتم حمله شد را مسدود کنم که این ارور را می ده :

   
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
خطاهایی که rsfierwall داده چی هستند ؟؟؟ - hercol2013 - ۵-۱۲-۱۳۹۴ ۰۳:۱۵ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان