|
درمورد قالب
|
|
۶-۱۰-۱۳۹۱, ۰۴:۲۰ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: درمورد قالب
سلام
جواب سوال اول: بله میتونید یه ماژول اسلاید شو یا گالری نصب کنید.بعد باید از مجموعه ها در مدیریت یک مجموعه جدید ایجاد کنی، بعد در ایجاد مطلب جدید رفته و در قسمتی که نوشته شده (مجموعه ) مجموعه ای که خودتون ایجاد کردی رو قرار بدی و تصویر مورد نظر رو آپ کنی و برای تصویر بعدی دوباره ایجاد مطلب جدید رو بزنی و مجموعه ای که ایجاد کردی و بعد آپ کردن عکس و... (به تعداد عکس ایجاد مطلب میکنی) ور نهایت در ماژول نصب شده این مجموعه رو انتخاب میکنید. سوال دوم: بله جواب میده اما دقیقاً اطلاع ندارم باید دوستا دیگه کمکتون کنن
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
درمورد قالب - لاله عباسي - ۶-۱۰-۱۳۹۱, ۱۱:۰۳ صبح
RE: درمورد قالب - mahan - ۶-۱۰-۱۳۹۱, ۰۴:۱۸ عصر
RE: درمورد قالب - pari2 - ۶-۱۰-۱۳۹۱ ۰۴:۲۰ عصر
RE: درمورد قالب - bbyk - ۷-۱۰-۱۳۹۱, ۰۸:۲۰ صبح
RE: درمورد قالب - masoud2700600 - ۸-۱۰-۱۳۹۱, ۰۱:۴۲ صبح
RE: درمورد قالب - Reza Ganji - ۸-۱۰-۱۳۹۱, ۱۲:۰۷ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





