زمان کنونی: ۸-۴-۱۴۰۵, ۰۶:۴۵ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درمورد قالب
۶-۱۰-۱۳۹۱, ۰۴:۲۰ عصر
ارسال: #3
RE: درمورد قالب
سلام
جواب سوال اول: بله میتونید یه ماژول اسلاید شو یا گالری نصب کنید.بعد باید از مجموعه ها در مدیریت یک مجموعه جدید ایجاد کنی، بعد در ایجاد مطلب جدید رفته و در قسمتی که نوشته شده (مجموعه ) مجموعه ای که خودتون ایجاد کردی رو قرار بدی و تصویر مورد نظر رو آپ کنی و برای تصویر بعدی دوباره ایجاد مطلب جدید رو بزنی و مجموعه ای که ایجاد کردی و بعد آپ کردن عکس و... (به تعداد عکس ایجاد مطلب میکنی) ور نهایت در ماژول نصب شده این مجموعه رو انتخاب میکنید.
سوال دوم: بله جواب میده اما دقیقاً اطلاع ندارم باید دوستا دیگه کمکتون کننRose
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Zhyar ، Reza Ganji ، لاله عباسي
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
درمورد قالب - لاله عباسي - ۶-۱۰-۱۳۹۱, ۱۱:۰۳ صبح
RE: درمورد قالب - mahan - ۶-۱۰-۱۳۹۱, ۰۴:۱۸ عصر
RE: درمورد قالب - pari2 - ۶-۱۰-۱۳۹۱ ۰۴:۲۰ عصر
RE: درمورد قالب - bbyk - ۷-۱۰-۱۳۹۱, ۰۸:۲۰ صبح
RE: درمورد قالب - masoud2700600 - ۸-۱۰-۱۳۹۱, ۰۱:۴۲ صبح
RE: درمورد قالب - Reza Ganji - ۸-۱۰-۱۳۹۱, ۱۲:۰۷ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان