پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: درمورد قالب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام
اگه يه قالب دانلود كنيم كه اسلايد شو نداشته باشه خودمون مي تونيم اسلايد شو قرار بديم؟ به اين صورت كه يك ماژول دانلود كنيم بعدش چه كاركنيم؟
2- آيا نصب ماژولهاي آب و هوا و نقشه روي لوكال هاست جواب ميده؟ باتشكر
درود بر شما
قالب ها همچون پیراهنی برای سایت هستند که دارای تکه های مختلفی است!
و این شما هستید که تشخیص می دهید در هر تکه یا موقعیت چه چیزی قرار بگیرد. همانطور که اشاره کردید با اضافه کردن یک اسلاید شو و تنظیم آن در موقعیت مناسب می توانید به نتیجه دلخواه برسید.
برخی از افزونه ها به تنهایی کارایی لازم و ایده آل را ندارند و تنها وقتی که به پایگاه داده پیش فرض که برای آنها تعریف شده است کامل عمل می کنند.

شاد باشید و شادی بخش دیگران
سلام
جواب سوال اول: بله میتونید یه ماژول اسلاید شو یا گالری نصب کنید.بعد باید از مجموعه ها در مدیریت یک مجموعه جدید ایجاد کنی، بعد در ایجاد مطلب جدید رفته و در قسمتی که نوشته شده (مجموعه ) مجموعه ای که خودتون ایجاد کردی رو قرار بدی و تصویر مورد نظر رو آپ کنی و برای تصویر بعدی دوباره ایجاد مطلب جدید رو بزنی و مجموعه ای که ایجاد کردی و بعد آپ کردن عکس و... (به تعداد عکس ایجاد مطلب میکنی) ور نهایت در ماژول نصب شده این مجموعه رو انتخاب میکنید.
سوال دوم: بله جواب میده اما دقیقاً اطلاع ندارم باید دوستا دیگه کمکتون کننRose
سلام .
سوال اول كه دوستان جواب دادند.
سوال 2:ماژول آب و هوا كه بستگي دارد از چه ماژولي استفاده كنيد ماژولي كه من ديدم توي لوكال هم كار مي كرد.
اينم لينك سايت منشر كننده :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

ولي نمي دونم همشون كار مي كنن يا نه. در مورد نقشه سايت هم كه بايد از طريق گوگل نقشه سايت خود را بدست آورده و به ماژول آدرسش را بدهيد تا درست كار كند و گرنه توي لوكال كار نمي كند حتما بايد آدرس سايت خود را وارد كنيد تا گوگل نقشه آن را به شما بدهد.
در مورد سوال دوم هر ماژولی (اب و هوا) در لوکال کار میکنه به شرطی که شما آنلاین باشید
چون مازولهای آب و هوا و نقشه ها باید به یک مبدا وصل شوند و اطلاعات رو از اون مبدا دریافت کنند پس نتیجه میگیریم برای اتصال به مبدا باید آنلاین باشید مهم نیست که در لوکال باشه یا وب سرور
اگر افزونه ای نیاز به کلید API گوگل داشته باشد در لوکال کار نخواهد کرد چون API فقط برای دامنه داده میشود.افزونه هایی که از نقشه گوکل استفاده میکنند جزو این موارد هستند.حداقل اینکه نقشه را نمایش نمیدهند
لینک مرجع