|
دیتابیس
|
|
۳۰-۳-۱۳۹۰, ۰۶:۴۱ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: دیتابیس
تا اونجایی که من میدونم اگه بک آپی نداشته باشید امکان بازگشت نداره
البته دانش من محدود ه امیدوارم که دوستان دیگه نظری داشته باشند |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
دیتابیس - محمدسلیمانی - ۲۹-۳-۱۳۹۰, ۰۶:۲۸ صبح
RE: دیتابیس - پیام عمرانی - ۲۹-۳-۱۳۹۰, ۰۷:۲۶ صبح
RE: دیتابیس - محمدسلیمانی - ۳۰-۳-۱۳۹۰, ۰۲:۲۰ صبح
RE: دیتابیس - پیام عمرانی - ۳۰-۳-۱۳۹۰ ۰۶:۴۱ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





