![]() |
|
دیتابیس - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: دیتابیس (/thread-1302.html) |
دیتابیس - محمدسلیمانی - ۲۹-۳-۱۳۹۰ ۰۶:۲۸ صبح سلام من روی هاستم یک ساب دومین اجرا کردم اما متوجه شدم جوملایی که براای ساب دومینم نصب کردم دیتابیسش با سایت اصلی قاطی شده وقتی ادرسش سایت اصلی رو میزنم صفحه ساب دومین باز میشه و منم هیچ بکاپی ندارم خواهش میکنم کمکم کنید RE: دیتابیس - پیام عمرانی - ۲۹-۳-۱۳۹۰ ۰۷:۲۶ صبح از یه اسم برای SQL استفاده کردید ؟ و جفت سیستم ها جوملا ؟ RE: دیتابیس - محمدسلیمانی - ۳۰-۳-۱۳۹۰ ۰۲:۲۰ صبح من روی هاستم Subdomain ایجاد کردم و برای سایتی که روی Subdomain ایجاد کردم یک دیتابیس جدا ساختم و جوملا رو روش نصب کردم بعد متوجه شدم که سایت اصلی هم داره از دیتابیس سایتی که روی Subdomain ایجاد کردم استفاده میکنه داخل فایل configuration.php هم اطلاعات سایت جدیدمه RE: دیتابیس - پیام عمرانی - ۳۰-۳-۱۳۹۰ ۰۶:۴۱ صبح تا اونجایی که من میدونم اگه بک آپی نداشته باشید امکان بازگشت نداره البته دانش من محدود ه امیدوارم که دوستان دیگه نظری داشته باشند |