|
هاستينگ Justhost
|
|
۲۹-۳-۱۳۹۰, ۰۶:۴۱ عصر
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۹-۳-۱۳۹۰ ۰۶:۴۲ عصر، توسط Reza Ganji.)
ارسال: #9
|
|||
|
|||
|
RE: هاستينگ Justhost
من فكر ميكنم iweb و colo كه جناب رضايي معرفي كردند بهتر باشه البته من اقاي ستار رضايي در اين مورد زياد صحبت نكردم ولي به دليل اينكه در امريكا قرار ندارند امكان تحريم كم است و همچنين داراي امنيت بالايي هستند.در صورت لزوم ميتوانيد با ايشون تماس بگيريد تا راهنمايي كنند.
|
|||
|
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






