پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: هاستينگ Justhost
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
ميخواستم ببينم خريد هاستينگ از جاست هاست صرف نظر از پشتيباني و مستقيما از خارج كشور معقولانه هست يا خير‌؟؟

لطفا نظرات خودتون رو بگيد و اگر هاستينگ بهتري سراغ داريد معرفي كنيد .

ضمنا اين لينك 10 هاستينگ برتر بر اساس سايت Top 10 Review هست : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این لیست که لینکش را قرار داده بودید جالب بود .

در مورد خرید از شرکت های خارج از کشور مطمئناً بعضی از هاستینگ های داخلی ما هم دارند از این روش استفاده می کنند . فکر می کنم خیلی از هاستینگ های داخلی حالت نمایندگی را دارند و خودشان رابط دوم هستند .

مطمئناً اگر کسی مسلط به زبان انگلیسی باشه و قادر به معاملات بین المللی باشه بتواند بهترین خدمات و پشتیبانی را از آنها بگیرد .
به نظر من که با توجه به بعضی محدودیت ها بهتر از هاستینگ های ایرانی خرید کنید
البته نه هر هاستینگی ....
ما هاستینگ های قوی داریم که من خودم از نانو پارس خیلی راضیم البته قیمتش یه جورایی بالاست ولی از همه نظر خوبن
من 2 سال پیش هاست گرفتم ازشون برای یه شرکتی که تا الان هیچ مشکلی نداشته
شما میتونید مشترکینش رو ببینید اونوقت که متوجه عرض بنده میشید
مشكل من اينجاست كه صد در صد اين هاستينگهاي داخلي با محتواي من دچار مشكل ميشند ، و خوبي ديگه ي كه جاست هاست داره هم قيمت مناسبش هست و هم حجم نامحدود ، البته بصورت مجازي فكر كنم
دوستانی که اطلاع دارند اگر اطلاعات خودشان را در این تاپیک قرار دهند لطف می کنند .

البته مسلماً انجمن دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خیلی تخصصی تر در این زمینه ها بحث می کند .

اما اگر دوستان مایل باشند می توانیم در همین پست به صورت تخصصی این مطلب را دنبال کنیم و اطلاعاتی که به دست میاریم برای دوستان دیگر هم به اشتراک بگذاریم .
وب هاستينگ رفتم و ديدم ، يذره قاطي پاطين ، من خودم شخصا با پارس ديتا بجز يه مورد ديگه مشكلي نداشتم ... ولي خيلي پلنهاشون گرونه
با توجه به این که شرکت آمریکایی هستند فکر کردم شاید تحریم کرده باشند ایران رو به خاطر همین من همین الان داشتم با پشتیبانیشون چت میکردم
گفتن که از paypal و دیگر کردیت کارتها میتونیم از ایران بخریم
به نظر من هم که قیمت های خوبی داره
آره هيچ فرقي نداره قيمتشون با واسطه از اونها بخري تا يه هاستينگ از ايران ، هم سرعتشون بهتره ،‌هم امنيت ، هم پشتيباني و هم قيمت و ظرفيت
من فكر ميكنم iweb و colo كه جناب رضايي معرفي كردند بهتر باشه البته من اقاي ستار رضايي در اين مورد زياد صحبت نكردم ولي به دليل اينكه در امريكا قرار ندارند امكان تحريم كم است و همچنين داراي امنيت بالايي هستند.در صورت لزوم ميتوانيد با ايشون تماس بگيريد تا راهنمايي كنند.
هاستينگ iweb رو ديدم جالب بود ،‌ فكر ميكنم 600 گيگابايت سالانه ماهي 5-6 دلار ارزشش رو داشته باشه ... واقعا ما داريم اينجا پول چيو ميديم ؟؟
كولو رو هم نفهميدم آدرسش چيه ، چندتا كولو بود
صفحه‌ها: 1 2
لینک مرجع