|
دیتابیس
|
|
۲۹-۳-۱۳۹۰, ۰۷:۲۶ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: دیتابیس
از یه اسم برای SQL استفاده کردید ؟ و جفت سیستم ها جوملا ؟
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
دیتابیس - محمدسلیمانی - ۲۹-۳-۱۳۹۰, ۰۶:۲۸ صبح
RE: دیتابیس - پیام عمرانی - ۲۹-۳-۱۳۹۰ ۰۷:۲۶ صبح
RE: دیتابیس - محمدسلیمانی - ۳۰-۳-۱۳۹۰, ۰۲:۲۰ صبح
RE: دیتابیس - پیام عمرانی - ۳۰-۳-۱۳۹۰, ۰۶:۴۱ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





