|
مشکل در نصب جوملا
|
|
۸-۶-۱۳۹۰, ۰۵:۲۰ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
مشکل در نصب جوملا
سلام
من جوملا تا مرحله آخر پیش میرم و وقتی در مرحله نهایی میزنم روی sample data installed بصورت موفقی آمیز نصی میشه و میزنه sample data installed sucessfuly و وقتی next میزنم که بزنه حذف پوشه install دیگه وارد این مرحله نمیشه . چیکار کنم ؟ |
|||
|
۸-۶-۱۳۹۰, ۰۵:۴۴ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در نصب جوملا
پوشه install را تغییر نام دهید و یکبار تست کنید که جوملای شما کامل نصب شده است یا خیر . ممکن است مشکل از قسمت نصب اطلاعات نمونه باشد .
اگر جوملای شما بالا آمد و توانستید وارد قسمت مدیریت شوید برای احتیاط یک جوملای نصب نشده را روی هاست / لوکال خود Extract کنید و پوشه install را حذف کنید . توصیه می کنم از این جوملا استفاده کنید : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |
|||
|
|
۸-۶-۱۳۹۰, ۰۵:۵۵ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در نصب جوملا
اینکاررا انجام دادم این خطار داد
No configuration file found and no installation code available. Exiting در صورتیکه من کاملا فایلا را اپلود کرده بودم |
|||
|
۸-۶-۱۳۹۰, ۰۶:۰۸ عصر
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در نصب جوملا
وقتی جوملا را نصب می کنید یک فایل به صورت اتوماتیک ایجاد می شود به نام configuration.php که اطلاعات جوملا و دیتابیس شما را در خودش ذخیره کرده است .
چند حالت ممکن است پیش آمده باشد : 1- دسترسی این فایل برای خواندن محدود شده . سطح دسترسی این فایل باید روی 644 باشد. 2- به دلایلی ( مثلاً نصب ناقص ) این فایل ایجاد نشده که می توان آن را به صورت دستی ایجاد کرد ولی توصیه می کنم از یک جوملای بدون مشکل مثل لینکی به شما معرفی کرده ام استفاده کنید . اگر همچنان مشکل پا برجا بود با پشتیبانی هاست خود تماس بگیرید تا مشکل را ارزیابی کند . |
|||
|
|
۸-۶-۱۳۹۰, ۰۶:۴۲ عصر
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در نصب جوملا
از چه هاستی استفاده میکنید ؟
رایگان ؟ از کدام بسته فارسی شده جوملا برای نصب استفاده می کنید ؟ و کدام ورژو جوملا استفاده میکنید ؟ همین طور که آقا شاهین فرمودن باید دسترسی configuration.php را بر روی 777 قرار دهید این روشی که من میگم انجام دهید چون من هم همین مشکل و داشتم کلیه دیتا بیس ها رو حذف کنید کل فایل های جوملا رو حذف کنید . و دوباره نصب نمایید . زیر قسمت نام کاربری و پسورد یک جعبه متن قرار دارد که تنظیمات جوملای شما را نشان میدهد .محتویات آن را با عمل کپی بردارید. وارد پوشه FTP سایتتان شوید و فایل configuration.php-dist را باز کنید . متن کپی شده در حافظه را جایگزین نوشته های موجود در فایل کنید و فایل را ذخیره کنید. حال پسوند –dist را از انتهای فایل حذف کنید تا نام فایل بصورت configuration.php درآید. می توانید از کتابی که آقای گنجی در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. پست معرفی کردید استفاده کنید موفق باشید
|
|||
|
|
۸-۶-۱۳۹۰, ۰۶:۵۱ عصر
ارسال: #6
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در نصب جوملا
من از بسته quickstart استفاده می کنم که 1.7 هست . بر روی لوکال هاست بدون هیچ مشکلی نصب میشود . و فایل configuration موجود هست ولی در هاست که ویندوز Plesk 9.5.2 هست و رایگان نیست ایم فایل موجود نمیباشد
|
|||
|
۸-۶-۱۳۹۰, ۰۶:۵۹ عصر
ارسال: #7
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در نصب جوملا
دوست عزیز
در مرحله آخر در برخی هاست ها فایل config ساخته نمیشه و باید دستی کدهاشو وارد کنید اگر در دیتابیس اطلاعات قرار گرفته توصیه میکنم این فایل را دستی بسازید یک فایل با نام configuration.php ایجاد کنید و دسترسی 777 بدید و مراحل نصب را دنبال کنید ! بعد از نصب دسترسی به فایل را 644 بفرمایید. به این روش بدون هیچ مشکلی فایل ایجاد خواهد شد و مراحل نصب بدرستی انجام خواهد شد. |
|||
|
|
۸-۶-۱۳۹۰, ۰۷:۵۱ عصر
ارسال: #8
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در نصب جوملا
نشد آقای parsrayaneh
من دوباره فایلا را آپلود کردم و دیتابیس ساختم براتون اطلاعاتشو پخ کردم ببنید میتونید نصبش کنی فقط ممنونتون میشم ببخشید همش مزاحمتون میشم جناب آقاب گنجی سلام من اطلاعات هاستم را برای شما هم فرستادم اگر ممکنه ببنید شما می تونید نصب کنید جوملا را برای من . خودم نتونستم حلش کنم . برای آقای parsrayane فرستادم . که فکر کنم رفتن ممنون میشم حلش کنید با تشکر |
|||
|
۸-۶-۱۳۹۰, ۱۰:۲۶ عصر
ارسال: #9
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در نصب جوملا
جناب آقای سمیع عادل من اطلاعات هاستم بفرستم میتونید مشکلمو حل کنید و. والا هر کاری بود کردم مشکلم حل نشد .
|
|||
|
۸-۶-۱۳۹۰, ۱۰:۴۴ عصر
ارسال: #10
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در نصب جوملا
بسته نصبی رو عوض کردین یا از همون قبلیه استفاده میکنین؟
|
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان








