سیستم تیکت دهی و پشتیبانی
|
۴-۶-۱۳۹۳, ۰۸:۱۵ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
سیستم تیکت دهی و پشتیبانی
با سلام
دوستان در یکی از پروژه ها نیاز به چند سیستم تیکت دهی دارم من چند گروه کاربری دارم به نام ، کارمند ، ادارات ، استان ها ، که هر کدام کارهایی باید انجام بدهند ، حالا من به چند سیستم تیکت دهی نیازمندم برای کارمند از RS TICET PRO استفاده کردم ولی نتواستم برای آن دو گروه نتواستم چیز خوبی در حد RS TICET PRO پیدا کنم !!! آیا می شود کامپوننت آر اس تیکت پرو را تغییر نام داد ؟ که چند بار استفاده کرد !!!؟ آیا کامپوننت تیکت دهی خوبی سراغ دارید ؟ البته من کامپوننت mqma را دارم و ترجمه هم کردم ، چون تاریخش شمسی نیست نمی توانم از آن استفاده کنم ! |
|||
۴-۶-۱۳۹۳, ۰۹:۲۹ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی
خوب حالا چرا برای هر گروه میخواید از افزونه های جدا استفاده کنید ؟؟ چرا از دپارتمان ها استفاده نمیکنید؟
بیشتر توضیح بدید |
|||
|
۵-۶-۱۳۹۳, ۰۲:۳۰ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی
دلیلش این است هر گروه باید کارهای مختلفی انجام بدهند !!!
و هر گروه دستورات کاری خاص خودشان را دارند |
|||
۵-۶-۱۳۹۳, ۰۲:۵۲ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی
فکر میکنم استفاده از چند جوملای مجزا ( یعنی تقسیم کردن سایت ) و نصب rstickets روی هر کدوم راحت تر نصب چند rstickets روی یک سایت باشه.
|
|||
|
۷-۶-۱۳۹۳, ۰۷:۱۲ عصر
ارسال: #5
|
|||
|
|||
RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی
اره
ولی من می خواهم سیستم یکپارچه باشد |
|||
۷-۶-۱۳۹۳, ۱۱:۰۷ عصر
ارسال: #6
|
|||
|
|||
RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی
من فکر میکنم شما بتونید برای کارمندان تعریف کنید که تیکت های چه دپارتمانی رو بتونند ببینند و رسیدگی کنند.
اگر شما نتونستید با این سیستم کنار بیایید میتونید از اسکریپت WHMCS استفاده کنید. البته اگر آر اس تیکت رو خریده بودید میتونستید به سازنده تیکت بزنید تا بصورت حرفه ای کمکتون کنند. |
|||
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان