پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
سیستم تیکت دهی و پشتیبانی - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی (/thread-15987.html)



سیستم تیکت دهی و پشتیبانی - rezaetemadi - ۴-۶-۱۳۹۳ ۰۸:۱۵ عصر

با سلام
دوستان در یکی از پروژه ها نیاز به چند سیستم تیکت دهی دارم
من چند گروه کاربری دارم
به نام ، کارمند ، ادارات ، استان ها ،
که هر کدام کارهایی باید انجام بدهند ،
حالا من به چند سیستم تیکت دهی نیازمندم
برای کارمند از RS TICET PRO استفاده کردم
ولی نتواستم برای آن دو گروه نتواستم چیز خوبی در حد RS TICET PRO پیدا کنم !!!
آیا می شود کامپوننت آر اس تیکت پرو را تغییر نام داد ؟ که چند بار استفاده کرد !!!؟
آیا کامپوننت تیکت دهی خوبی سراغ دارید ؟
البته من کامپوننت mqma را دارم و ترجمه هم کردم ، چون تاریخش شمسی نیست نمی توانم از آن استفاده کنم !


RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی - Vahid Taheri - ۴-۶-۱۳۹۳ ۰۹:۲۹ عصر

خوب حالا چرا برای هر گروه میخواید از افزونه های جدا استفاده کنید ؟؟ چرا از دپارتمان ها استفاده نمیکنید؟

بیشتر توضیح بدید


RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی - rezaetemadi - ۵-۶-۱۳۹۳ ۰۲:۳۰ صبح

دلیلش این است هر گروه باید کارهای مختلفی انجام بدهند !!!
و هر گروه دستورات کاری خاص خودشان را دارند


RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی - Vahid Taheri - ۵-۶-۱۳۹۳ ۰۲:۵۲ صبح

فکر میکنم استفاده از چند جوملای مجزا ( یعنی تقسیم کردن سایت ) و نصب rstickets روی هر کدوم راحت تر نصب چند rstickets روی یک سایت باشه.


RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی - rezaetemadi - ۷-۶-۱۳۹۳ ۰۷:۱۲ عصر

اره
ولی من می خواهم سیستم یکپارچه باشد


RE: سیستم تیکت دهی و پشتیبانی - Reza Ganji - ۷-۶-۱۳۹۳ ۱۱:۰۷ عصر

من فکر میکنم شما بتونید برای کارمندان تعریف کنید که تیکت های چه دپارتمانی رو بتونند ببینند و رسیدگی کنند.
اگر شما نتونستید با این سیستم کنار بیایید میتونید از اسکریپت WHMCS استفاده کنید.
البته اگر آر اس تیکت رو خریده بودید میتونستید به سازنده تیکت بزنید تا بصورت حرفه ای کمکتون کنند.