نحوه استفاده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk
|
۱۷-۵-۱۳۹۱, ۰۵:۰۳ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
نحوه استفاده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk
درود
در مورد کامپوننت تیکتینگ سوال داشتم. تیکت به درستی ثبت میشود. ایمیل به مدیر مربوطه ارسال میشود. اما ایمیل به درخواست کننده تیکت ارسال نمیشود. تیکت را از طریق لینک ارسالی به مدیر میتوان مشاهده کرد. اما در پنل مدیریتی نمی توان تیکت های ثبت شده را مشاهده کرد !!! در جستجو نمیتوان تیکت های ثبت شده را یافت لطفا راهنمایی کنید. جوملا |
|||
۱۷-۵-۱۳۹۱, ۰۵:۱۱ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: نحوه استفاده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk
تو rs تیکت که من دارم باید برای پاسخ دادن به تیکت ها با نام کاربری خودم وارد بشم تو سایت به عنوان مدیر بعد از اونجا جواب تیکت ها رو بدم ...
مال شماهم فکر کنم شبیه همین باشه .. |
|||
۱۷-۵-۱۳۹۱, ۰۵:۳۰ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
RE: نحوه استفاده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk
(۱۷-۵-۱۳۹۱ ۰۵:۱۱ عصر)MARKO نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. ممنون از راهنمایی شما. بله زمانی که در سایت لاگین میکنم - گزینه مشاهده تیکت نمایش داده میشود. اما نمی دانم چرا در جستجو نمیتواند تیکت را نمایش دهد !! شما از RS ticket استفاده کردید رازی هستید ؟ ممنون میشوم اگر لینک برنامه یا آموزشی دارید قرار دهید با سپاس |
|||
۱۷-۵-۱۳۹۱, ۰۵:۵۵ عصر
ارسال: #4
|
|||
|
|||
RE: نحوه استفاده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk
تو همین انجمن سرچ کنین rs تیکت فکر کنم یکسری توضیحات باشه ..
موفق باشید |
|||
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان