زمان کنونی: ۹-۱-۱۴۰۳, ۰۹:۰۶ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهبود رتبه محلی در Google
۷-۹-۱۳۹۵, ۰۷:۵۶ عصر
ارسال: #1
بهبود رتبه محلی در Google
نتایج محلی به افرادی نشان داده می‌شود که کسب و کارها و مکان‌های نزدیک مکانشان را جستجو می‌کنند. این نتایج در چند مکان در Maps و Search‏ نشان داده می‌شوند. برای مثال، اگر از دستگاه همراهتان دنبال «رستوران ایتالیایی» بگردید، احتمالاً نتایج محلی را خواهید دید. Google سعی می‌کند رستوران‌هایی از آن نوع که می‌خواهید بروید در نزدیکی شما نشان دهد. در تصویر زیر، Google برای پیشنهاد دادن چند گزینه از نتایج محلی استفاده می‌کند.



با استفاده از Google برای کسب و کار من می‌توانید رتبه محلی کسب و کارتان را بهبود دهید.

کسب و کارتان را پیدا نمی‌کنید؟ اطلاعاتتان را بهبود دهید.
ممکن است متوجه شوید کسب و کارتان در جستجوهای مربوطه در ناحیه شما نشان داده نمی‌شود. برای به حداکثر رساندن تعداد دفعاتی که مشتریانتان کسب و کار شما را در نتایج جستجوی محلی می‌بینند، کارهای زیر را در Google برای کسب و کار من به انجام برسانید. ارائه و به‌روزرسانی اطلاعات کسب و کار در «Google برای کسب و کار من» می‌تواند به ارتقای رتبه محلی کسب و کارتان در Google کمک کند و حضورتان را در «جستجو» و Maps بهبود بخشد.

آیا می‌خواهید اطلاعات کسب و کار۱۰ مکان یا بیشتر را یک‌باره ویرایش کنید؟ صفحه‌گسترده بارگذاری انبوه ایجاد کنید.
اطلاعات کامل را وارد کنید
نتایج محلی برای هر جستجو مرتبط‌ترین نتایج را ترجیح می‌دهند، و کسب و کارهای دارای اطلاعات کامل و دقیق راحت‌تر با جستجوهای مناسب مطابقت پیدا می‌کنند. مطمئن شوید همه اطلاعات کسب و کارتان را در «Google برای کسب و کار من» وارد کرده‌اید، تا مشتریان در مورد کارهایی که انجام می‌دهید، موقعیت مکانی شما، و زمان‌هایی که می‌توانند به شما مراجعه کنند بیشتر بدانند. اطلاعاتی مانند (ولی نه محدود به) نشانی فیزیکی، شماره تلفن، و دسته کسب و کارتان ارائه کنید. همراه با تغییرات کسب و کارتان حتماً این اطلاعات را به‌روز نگه دارید. درباره چگونگی ویرایش اطلاعات کسب و کار بدانید

به تأیید رساندن مکان‌ها
مکان‌های کسب و کارتان را به تأیید برسانید تا بهترین فرصت برای نشان داده شدن آنها به کاربران در سراسر محصولات Google مانند Maps و «جستجو» فراهم آید. درباره تأیید بیشتر بدانید

ساعات کاری‌تان را دقیق نگه‌دارید
وارد کردن و به‌روزرسانی ساعات باز بودن کسب و کارتان، از جمله ساعات کاری ویژه برای تعطیلات و رویدادهای ویژه، این امکان را برای مشتریان بالقوه فراهم می‌کند تا بدانند چه زمان‌هایی در دسترس هستید و اطمینان پیدا کنند وقتی به مکان شما می‌آیند باز است. درباره چگونگی ویرایش ساعات کاری بدانید

مدیریت و پاسخ به نظرات
با پاسخ دادن به نظراتی که مشتریان در مورد کسب و کارتان می‌گذارند با آنها تعامل کنید. پاسخ دادن به نظرات نشان می‌دهد مشتریانتان و بازخوردی که در مورد کسب و کارتان ارائه می‌دهند برای شما ارزشمند است و باعث بهبود رتبه گوگل می‌شود.. نظرات باکیفیت و مثبت مشتریانتان دیده شدن کسب و کارتان را بهبود می‌بخشد و احتمال مراجعه مشتریان بالقوه به مکان شما را افزایش می‌دهد. با ایجاد پیوندی که مشتریان بتوانند برای نوشتن نظر روی آن کلیک کنند، آنها را به ارائه نظراتشان تشویق کنید. بیشتر بدانید

افزودن عکس
با افزودن عکس به فهرستتان می‌توانید کالاها و خدماتتان را به افراد نشان دهید، و داستان کسب و کارتان را بگویید. تصاویر دقیق و جذاب همچنین به مشتریان بالقوه نشان می‌دهد کسب و کارتان همان چیزهایی را ارائه می‌دهد که در جستجوی آن هستند. بیشتر بدانید

چگونگی تعیین رتبه محلی توسط Google
نتایج محلی اصولاً بر اساس ارتباط، فاصله و شهرت تعیین می‌شوند. این عوامل با هم ادغام می‌شوند و کمک می‌کنند بهترین گزینه منطبق را برای جستجوی شما پیدا کنیم. برای مثال، الگوریتم‌های Google‌ شاید تعیین کنند کسب و کاری که فاصله بیشتری با مکان شما دارد نسبت به کسب و کاری نزدیک‌تر به احتمال بیشتری آنچه را دنبالش هستید داشته باشد، و در نتیجه در نتایج محلی رتبه بالاتری به آن بدهند.

ارتباط
ارتباط یعنی یک فهرست‌بندی محلی تا چه اندازه با چیزی که شخصی جستجو می‌کند مطابقت دارد. افزودن اطلاعات کامل و مفصل کسب و کار می‌تواند به Google کمک کند درک بهتری از کسب و کار شما داشته باشد و فهرست شما را با جستجوهای مرتبط مطابقت دهد.

فاصله
درست همان چیزی که به نظر می‌رسد--هر نتیجه جستجوی بالقوه چقدر از عبارت مکانی استفاده‌شده در جستجو فاصله دارد؟ اگر کاربر در جستجویش مکان را مشخص نکند، Google فاصله را براساس اطلاعاتی که از مکان او در دست است محاسبه خواهد کرد.

شهرت
شهرت به میزان معروف بودن کسب و کار مربوط می‌شود. برخی مکا‌ن‌ها در دنیای خارج از اینترنت از شهرت بیشتری برخوردار هستند و نتایج جستجو تلاش می‌کند این معروفیت را در رتبه‌بندی محلی منعکس کند. برای مثال، موزه‌های مشهور، هتل‌های برجسته یا فروشگاه‌های نام‌های تجاری معروف که برای بسیاری افراد شناخته‌شده هستند، احتمال بیشتری دارد که در نتایج جستجوی محلی نیز برجسته و غالب باشند.

شهرت همچنین بر اساس اطلاعاتی است که Google از سراسر وب درباره کسب و کار دارد (مانند پیوندها، مقالات و فهرست‌های راهنما). امتیاز و تعداد نظرات در Google در رتبه‌بندی جستجوی محلی عواملی تعیین‌کننده هستند: نظرات و رتبه‌بندی‌های مثبت بیشتر احتمالاً رتبه محلی کسب و کار را بهبود می‌بخشد. موقعیت شما در نتایج وب نیز عاملی تعیین‌کننده است، پس بهترین روش‌های «بهینه‌سازی موتور جستجو» برای بهینه‌سازی جستجوی محلی هم به کار می‌آیند.

هیچ راهی برای ارائه درخواست یا پرداخت پول برای رتبه‌بندی محلی بهتر در Google وجود ندارد. تا جایی که بتوانیم تلاش می‌کنیم جزئیات الگوریتم جستجو را محرمانه نگه داریم تا سیستم رتبه‌بندی تا حد ممکن برای همه عادلانه باشد.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط شماره مجازی
۲۳-۹-۱۴۰۰, ۰۹:۲۸ عصر
ارسال: #2
RE: بهبود رتبه محلی در Google
سلام دوستان به نظرتون تعرفه های سئو رو بهتر هست که بر اساس چه معیار هایی تعیین کرد و به کدوم ارزشش بیشتری داد.ما شرکت نبض مارکتینگ هستیم که داریم روی صفحه قیمت سئو خودمون کار میکنیم و نیاز به فید بک شما به عنوان یک کاربر داریم.ممنون میشم نظر بدید
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۸-۱۲-۱۴۰۰, ۰۲:۳۰ صبح
ارسال: #3
RE: بهبود رتبه محلی در Google
واقعا متن خوب و کاربردی بود و بخوبی نوشته شده بود خدا قوت
امضاء hamisheee
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Macho
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۱۲-۶-۱۴۰۲, ۱۲:۳۱ صبح
ارسال: #4
RE: بهبود رتبه محلی در Google
سلام خوب بود میتونم آدرس سایتمون رو هم قرار بدیم داخل مپ آدرس سایتم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان