|
مشکل در مدیریت ماژول ها
|
|
۲۱-۱۱-۱۳۹۵, ۰۲:۱۰ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
مشکل در مدیریت ماژول ها
سلام من سایتی رو با جوملا 3.6.4 روی ومپ طراحی و به هاست انتقال دادم. بعد جوملا به 3.6.5 اپدیت شد. حالا وقتی وارد قسمت مدیریت ماژول ها میشم و میخوام یک ماژول به عنوان مثال اچ تی ام ال ساده رو ویرایش کنم یک لحظه قسمت ویرایش میاد و بعد صفحه سفید میشه و فقط قسمت انتخا موقعیت ماژول تو صفحه سمت چپ میمونه
باید توی نظیمات سایت خطایاب و فعال کنم تا کار کنه اما وقتی عیب یابی رو فعال میکنم سایت بالا نمیاد و خیلی طول میکشه. چکار کنم؟ |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در مدیریت ماژول ها - aminmehr - ۲۱-۱۱-۱۳۹۵ ۰۲:۱۰ صبح
RE: مشکل در مدیریت ماژول ها - محمدسلیمانی - ۲۱-۱۱-۱۳۹۵, ۰۳:۵۰ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





