|
مشکل در ویرچومارت
|
|
۱۰-۳-۱۳۹۵, ۰۵:۰۹ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
مشکل در ویرچومارت
سلام دوباره.
تو ویرچومارت مشکل مهمی دارم اونم اینه که واحد پولی دلار رو نمیتونم به تومان تغییر بدم. لطفا کمکم کنید که چطوری میشه تغییرش بدم؟؟؟؟؟؟؟؟ چندتا مقاله خوندم ولی باز نشد. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در ویرچومارت - هانیه قادری - ۱۰-۳-۱۳۹۵ ۰۵:۰۹ صبح
RE: مشکل در ویرچومارت - Reza Ganji - ۱۰-۳-۱۳۹۵, ۰۶:۱۱ صبح
RE: مشکل در ویرچومارت - هانیه قادری - ۱۰-۳-۱۳۹۵, ۰۵:۱۷ عصر
RE: مشکل در ویرچومارت - پیام عمرانی - ۱۱-۳-۱۳۹۵, ۰۲:۱۹ صبح
RE: مشکل در ویرچومارت - هانیه قادری - ۱۱-۳-۱۳۹۵, ۰۲:۴۱ صبح
RE: مشکل در ویرچومارت - پیام عمرانی - ۱۲-۳-۱۳۹۵, ۱۱:۴۰ عصر
RE: مشکل در ویرچومارت - هانیه قادری - ۱۳-۳-۱۳۹۵, ۰۲:۵۶ صبح
RE: مشکل در ویرچومارت - Pourdaryaei - ۱۳-۳-۱۳۹۵, ۰۳:۱۴ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





