|
تغییر به جوملای فارسی !!
|
|
۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۷:۲۷ عصر
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: تغییر به جوملای فارسی !!
سلام
ابتدا شما به قسمت کاربری و مدیریت سایتتان (بر روی هاست) در قسمت زبان ها فایل های زبان فارسی را اضافه کنید و سپس از منوی تنظیمات زبان هم برای بخش کاربری و هم برای بخش مدیریت زبان فارسی را انتخاب کنید در این صورت اگر قالب شما قابلیت راست به چپ شدن را داشته باشد قالب اتوماتیک راست به چپ نشان داده خواهد شد. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
تغییر به جوملای فارسی !! - delshad1522 - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۷:۲۰ صبح
RE: تغییر به جوملای فارسی !! - Reza Ganji - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۷:۲۷ صبح
RE: تغییر به جوملای فارسی !! - delshad1522 - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۷:۲۱ عصر
RE: تغییر به جوملای فارسی !! - وحید سیدی - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹ ۰۷:۲۷ عصر
RE: تغییر به جوملای فارسی !! - delshad1522 - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۷:۴۸ عصر
RE: تغییر به جوملای فارسی !! - وحید سیدی - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۸:۳۰ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






