زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۱۲:۰۵ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تغییر به جوملای فارسی !!
۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۷:۲۷ صبح
ارسال: #2
RE: تغییر به جوملای فارسی !!
ابتدا بگوييد كه ايا ميخواهيد براي سايت پارسي استفاده كنيد يا انگليسي و به راحتي ميتوانيد بسته نصبي جوملاي پارسي را از ابتدا كامل نصب كنيد و اگر براي نصب مشكل داريد من ميتونم كمكتون كنم.
در پاسخ سوال شما هم بگويم كه ميتوانيد براي قالب كل محتويات بسته پارسي شده قالب را با قالب انگليسي جايگزين كنيد.
امضاء Reza Ganji
انجمن پارس جوم
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط شاهین سمیع عادل
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
تغییر به جوملای فارسی !! - delshad1522 - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۷:۲۰ صبح
RE: تغییر به جوملای فارسی !! - Reza Ganji - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹ ۰۷:۲۷ صبح
RE: تغییر به جوملای فارسی !! - delshad1522 - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۷:۲۱ عصر
RE: تغییر به جوملای فارسی !! - وحید سیدی - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۷:۲۷ عصر
RE: تغییر به جوملای فارسی !! - delshad1522 - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۷:۴۸ عصر
RE: تغییر به جوملای فارسی !! - وحید سیدی - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۸:۳۰ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان