|
تغییر به جوملای فارسی !!
|
|
۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۷:۲۷ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: تغییر به جوملای فارسی !!
ابتدا بگوييد كه ايا ميخواهيد براي سايت پارسي استفاده كنيد يا انگليسي و به راحتي ميتوانيد بسته نصبي جوملاي پارسي را از ابتدا كامل نصب كنيد و اگر براي نصب مشكل داريد من ميتونم كمكتون كنم.
در پاسخ سوال شما هم بگويم كه ميتوانيد براي قالب كل محتويات بسته پارسي شده قالب را با قالب انگليسي جايگزين كنيد. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
تغییر به جوملای فارسی !! - delshad1522 - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۷:۲۰ صبح
RE: تغییر به جوملای فارسی !! - Reza Ganji - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹ ۰۷:۲۷ صبح
RE: تغییر به جوملای فارسی !! - delshad1522 - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۷:۲۱ عصر
RE: تغییر به جوملای فارسی !! - وحید سیدی - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۷:۲۷ عصر
RE: تغییر به جوملای فارسی !! - delshad1522 - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۷:۴۸ عصر
RE: تغییر به جوملای فارسی !! - وحید سیدی - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹, ۰۸:۳۰ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






