|
بالا نیامدن قالب jmplus
|
|
۷-۹-۱۳۹۳, ۰۳:۱۷ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: بالا نیامدن قالب jmplus
ببینید خیلی جالبه من وقتی با admin وارد سایت میشم سایت را می یاره ولی چرا وقتی که سایت را فعال میکنم با هر مرورگری که میرم اون پیغام بالا را میده
من به اون مسیر رفتم و تمام حالاتش را امتحان کردم اما بازم ارور میده البته یه ارور دیگه structure or name of file: left-main-right.xml.xml is not exactly مشکل از چییه؟ لطفا کمک کنید. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
بالا نیامدن قالب jmplus - mahdi110 - ۷-۹-۱۳۹۳, ۰۱:۳۲ صبح
RE: بالا نیامدن قالب jmplus - YasinDesign - ۷-۹-۱۳۹۳, ۰۱:۳۶ صبح
RE: بالا نیامدن قالب jmplus - mahdi110 - ۷-۹-۱۳۹۳ ۰۳:۱۷ صبح
RE: بالا نیامدن قالب jmplus - YasinDesign - ۷-۹-۱۳۹۳, ۰۸:۱۹ صبح
RE: بالا نیامدن قالب jmplus - mahdi110 - ۷-۹-۱۳۹۳, ۰۸:۳۲ صبح
RE: بالا نیامدن قالب jmplus - YasinDesign - ۷-۹-۱۳۹۳, ۰۸:۳۳ صبح
RE: بالا نیامدن قالب jmplus - mahdi110 - ۷-۹-۱۳۹۳, ۰۸:۴۱ صبح
RE: بالا نیامدن قالب jmplus - mahdi110 - ۷-۹-۱۳۹۳, ۰۵:۰۵ عصر
RE: بالا نیامدن قالب jmplus - YasinDesign - ۷-۹-۱۳۹۳, ۰۶:۳۱ عصر
RE: بالا نیامدن قالب jmplus - mahdi110 - ۸-۹-۱۳۹۳, ۰۲:۳۹ صبح
RE: بالا نیامدن قالب jmplus - YasinDesign - ۸-۹-۱۳۹۳, ۰۳:۰۳ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





