|
مشکل در انیمیشن ساب منو
|
|
۱۸-۸-۱۳۹۳, ۰۵:۵۴ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
مشکل در انیمیشن ساب منو
باسلام و عرض ادب
دوستان من میخوام وقتی زیرمنوهام باز میشه و روشون هاور میکنم نوشته اونا یه حرکت کوچیک از سمت چپ به راست داشته باشه ممنون میشم راهنماییم کنید من اینجوری نوشتم کار نمیکنه میشه بگین این کد درسته یا نه کد: (انتخاب همه) animation:ali linear .3s; |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در انیمیشن ساب منو - یاسر - ۱۸-۸-۱۳۹۳ ۰۵:۵۴ عصر
RE: مشکل در انیمیشن ساب منو - یاسر - ۲۲-۸-۱۳۹۳, ۰۴:۵۸ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





