پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
مشکل در انیمیشن ساب منو - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: مشکل در انیمیشن ساب منو (/thread-16558.html)



مشکل در انیمیشن ساب منو - یاسر - ۱۸-۸-۱۳۹۳ ۰۵:۵۴ عصر

باسلام و عرض ادب

دوستان من میخوام وقتی زیرمنوهام باز میشه و روشون هاور میکنم نوشته اونا یه حرکت کوچیک از سمت چپ به راست داشته باشه


ممنون میشم راهنماییم کنید

من اینجوری نوشتم کار نمیکنه میشه بگین این کد درسته یا نه

کد:
animation:ali linear .3s;
            -moz-animation:ali linear .3s;
        }
@keyframes ali{
    from {text-align:left;}
    to{text-align:right;}
    
}
@-moz-keyframes ali{
    from {text-align:left;}
    to{text-align:right;}
}



RE: مشکل در انیمیشن ساب منو - یاسر - ۲۲-۸-۱۳۹۳ ۰۴:۵۸ عصر

بابا اینهمه مهندس اینجا هستین

یعنی خدایی سوالای من اینقدر سخته یا خیلی پیش پا افتاده اس که کسی زحمت جواب دادن به خودش نمیده؟؟

قبلا خیلی زود جواب میدادین اما جدیدا اصلا هیچی