|
منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست!
|
|
۳-۶-۱۳۹۰, ۰۴:۲۸ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست!
اون منو هایی مث منو اصلی که تو ماژول ها هستند، به وسیله ماژول منو ایجاد شده و در سایت نمایش داده شدند.
شما در اصل میخواهید با این منوی ( منوی بالا ) چیکار بکنید ؟ ببینید منو ها رو اگر بخواهید داخل سایت نمایش بدید باید از مدیریت ماژول ها روی جدید کلیک کنید و بعد روی گزینه منو کلیک کنید و از داخل ماژول همون منو رو انتخاب کنید و در موقعیت دلخواه فعال کنید . پیشنهاد میکنم کتاب آموزش کامل جوملا رو هم از اینجا دانلود کنید و مطالعه کنید. کتاب بسیار خوب و مفیدی است. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - pivi - ۳-۶-۱۳۹۰, ۰۳:۳۵ صبح
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - vahid.exe - ۳-۶-۱۳۹۰, ۰۳:۴۶ صبح
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - pivi - ۳-۶-۱۳۹۰, ۰۴:۰۵ صبح
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - vahid.exe - ۳-۶-۱۳۹۰ ۰۴:۲۸ صبح
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - saso - ۳-۶-۱۳۹۰, ۰۷:۱۵ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






