زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۰۷:۴۵ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست!
۳-۶-۱۳۹۰, ۰۴:۲۸ صبح
ارسال: #4
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست!
اون منو هایی مث منو اصلی که تو ماژول ها هستند، به وسیله ماژول منو ایجاد شده و در سایت نمایش داده شدند.

شما در اصل میخواهید با این منوی ( منوی بالا ) چیکار بکنید ؟

ببینید منو ها رو اگر بخواهید داخل سایت نمایش بدید باید از مدیریت ماژول ها روی جدید کلیک کنید و بعد روی گزینه منو کلیک کنید و از داخل ماژول همون منو رو انتخاب کنید و در موقعیت دلخواه فعال کنید .

پیشنهاد میکنم کتاب آموزش کامل جوملا رو هم از اینجا دانلود کنید و مطالعه کنید. کتاب بسیار خوب و مفیدی است. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امضاء vahid.exe
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
- دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
- دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط شاهین سمیع عادل ، Reza Ganji ، Reza64 ، pivi ، صابرمحمدی
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - vahid.exe - ۳-۶-۱۳۹۰ ۰۴:۲۸ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان