|
منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست!
|
|
۳-۶-۱۳۹۰, ۰۴:۰۵ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست!
ولی هر منویی که تو مدیریت منوها هست، یه ماژول هم داره!
مثلا تو مدیریت ماژول ها یه منوی اصلی دارو و یه منوی کاربری و یکی هم سایر منوها... تو مدیریت منوها یه منو هست به اسم منوی بالا. ولی تو ماژول ها چیزی با این اسم نیست! |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - pivi - ۳-۶-۱۳۹۰, ۰۳:۳۵ صبح
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - vahid.exe - ۳-۶-۱۳۹۰, ۰۳:۴۶ صبح
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - pivi - ۳-۶-۱۳۹۰ ۰۴:۰۵ صبح
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - vahid.exe - ۳-۶-۱۳۹۰, ۰۴:۲۸ صبح
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - saso - ۳-۶-۱۳۹۰, ۰۷:۱۵ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





