زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۰۷:۴۵ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست!
۳-۶-۱۳۹۰, ۰۴:۰۵ صبح
ارسال: #3
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست!
ولی هر منویی که تو مدیریت منوها هست، یه ماژول هم داره!
مثلا تو مدیریت ماژول ها یه منوی اصلی دارو و یه منوی کاربری و یکی هم سایر منوها...

تو مدیریت منوها یه منو هست به اسم منوی بالا. ولی تو ماژول ها چیزی با این اسم نیست!
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - pivi - ۳-۶-۱۳۹۰ ۰۴:۰۵ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان