|
منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست!
|
|
۳-۶-۱۳۹۰, ۰۳:۳۵ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست!
در مدیریت منوها یه منویی دارم به اسم منوی بالا. ولی تو ماژول ها چیزی با این عنوان ندارم. شاید هم پاک کردم. حالا باید چی کار کنم؟
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - pivi - ۳-۶-۱۳۹۰ ۰۳:۳۵ صبح
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - vahid.exe - ۳-۶-۱۳۹۰, ۰۳:۴۶ صبح
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - pivi - ۳-۶-۱۳۹۰, ۰۴:۰۵ صبح
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - vahid.exe - ۳-۶-۱۳۹۰, ۰۴:۲۸ صبح
RE: منوی بالای سایت من تو ماژول ها نیست! - saso - ۳-۶-۱۳۹۰, ۰۷:۱۵ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





