|
چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟
|
|
۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۹:۳۰ عصر
ارسال: #10
|
|||
|
|||
|
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟
دوست عزیز شما میتونید نظرات رو فقط برای کسانی که عضو میشن درنظر بگیرید و مهمان نتونه نظر بده بنظر من این بهترین راه برای خلاص از این مشکله
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - jahani - ۲۴-۵-۱۳۹۳, ۰۳:۰۲ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - Reza Ganji - ۲۴-۵-۱۳۹۳, ۰۳:۵۶ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - toorej - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۱:۰۵ صبح
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - jahani - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۱۳ صبح
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - Reza Ganji - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۵۳ صبح
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - toorej - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۵۸ صبح
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - jahani - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۴:۰۵ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - toorej - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۵:۵۴ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - jahani - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۸:۵۰ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - toorej - ۲۵-۵-۱۳۹۳ ۰۹:۳۰ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - Reza Ganji - ۲۶-۵-۱۳۹۳, ۰۷:۵۶ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






