زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۱۱:۴۲ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟
۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۵۸ صبح
ارسال: #6
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟
دوست عزیز ابتدا وارد این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
میشد سپس روی این گزینه کلیک میکنید Get reCAPTCHA و وارد این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
میشید اینجا روی گزینه sign up now کلیک میکنید و دامین(Domain) خودتون رو وارد میکنید مثلا(kafshdozakabi.ir) بعد که این مرحله رو انجام دادید روی گزینه (kafshdozakabi.ir) کلیک کنید اینجا دوتا کد به شما میده یکی کد Public Key هست که همون کد عمومی هست یکی هم کدPrivate Key که همون کد خصوصی هست این کدهارو در قسمت پلاگین وارد کنید و اونو فعال کنید.
این هم پلاگین کپچا


فایل‌(های) پیوست شده
plg_captcha_captchafa_1.0.zip
نوع فایل .zip
دفعات دانلود 2
اندازه 7.66 کیلوبایت

امضاء toorej
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Reza Ganji ، jahani
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - toorej - ۲۵-۵-۱۳۹۳ ۰۲:۵۸ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان