زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۱۱:۳۸ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟
۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۵۳ صبح
ارسال: #5
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟
از سایت ریکپچا که کد میگیرید دوتا میده هتون یکی عمومی و یکی هم کلید پریوات که در تنظیمات کامپوننت نظرسنجی باید هردو را وارد کنید.
به سایت ریکپچا گوگل بروید و این کلیدهارو بگیرید.در گوگل همین ریکپچارو سرچ کنید.
امضاء Reza Ganji
انجمن پارس جوم
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط jahani
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - Reza Ganji - ۲۵-۵-۱۳۹۳ ۰۲:۵۳ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان