|
چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟
|
|
۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۵۳ صبح
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟
از سایت ریکپچا که کد میگیرید دوتا میده هتون یکی عمومی و یکی هم کلید پریوات که در تنظیمات کامپوننت نظرسنجی باید هردو را وارد کنید.
به سایت ریکپچا گوگل بروید و این کلیدهارو بگیرید.در گوگل همین ریکپچارو سرچ کنید. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - jahani - ۲۴-۵-۱۳۹۳, ۰۳:۰۲ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - Reza Ganji - ۲۴-۵-۱۳۹۳, ۰۳:۵۶ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - toorej - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۱:۰۵ صبح
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - jahani - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۱۳ صبح
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - Reza Ganji - ۲۵-۵-۱۳۹۳ ۰۲:۵۳ صبح
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - toorej - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۵۸ صبح
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - jahani - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۴:۰۵ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - toorej - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۵:۵۴ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - jahani - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۸:۵۰ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - toorej - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۹:۳۰ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - Reza Ganji - ۲۶-۵-۱۳۹۳, ۰۷:۵۶ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






