|
چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟
|
|
۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۱۳ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟
مرسی.آقای گنجی : نظرات رو کلا غیرفعال کنم؟ چرا؟ یعنی این نظرات مشکل دارن واسه سایت ؟ ممنون
پلاگین کپچا رو ازکجا دانلود کنم؟ واسه وردپرس هست فقط....کدعمومی وخصوصی یعنی چی؟ |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - jahani - ۲۴-۵-۱۳۹۳, ۰۳:۰۲ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - Reza Ganji - ۲۴-۵-۱۳۹۳, ۰۳:۵۶ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - toorej - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۱:۰۵ صبح
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - jahani - ۲۵-۵-۱۳۹۳ ۰۲:۱۳ صبح
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - Reza Ganji - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۵۳ صبح
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - toorej - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۵۸ صبح
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - jahani - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۴:۰۵ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - toorej - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۵:۵۴ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - jahani - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۸:۵۰ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - toorej - ۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۹:۳۰ عصر
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - Reza Ganji - ۲۶-۵-۱۳۹۳, ۰۷:۵۶ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





