زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۱۱:۳۷ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟
۲۵-۵-۱۳۹۳, ۰۲:۱۳ صبح
ارسال: #4
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟
مرسی.آقای گنجی : نظرات رو کلا غیرفعال کنم؟ چرا؟ یعنی این نظرات مشکل دارن واسه سایت ؟ ممنون

پلاگین کپچا رو ازکجا دانلود کنم؟ واسه وردپرس هست فقط....کدعمومی وخصوصی یعنی چی؟
امضاء jahani
درمعادله زندگی ...گذشته وآینده باهم برابرنیستند!!!
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: چطوری از شر ربات هایی که کامنت میزارن خلاص شویم؟ - jahani - ۲۵-۵-۱۳۹۳ ۰۲:۱۳ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان