|
کمک در مورد انتقال سایت از هاست به لوکال
|
|
۳۱-۴-۱۳۹۳, ۰۶:۱۹ صبح
ارسال: #12
|
|||
|
|||
|
RE: کمک در مورد انتقال سایت از هاست به لوکال
وقتی روی دیتابیس جدید باز میکنم تا فایل را import کنم آدرس را می دهم
آن را import نمی کنند و پیغام زیر را می دهد لطفا کمکم کنید You probably tried to upload too large file. Please refer to documentation for ways to workaround this limit [/align] . |
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





