|
چطور موقعیت topmenu این قالب رو درست کنم
|
|
۳۰-۵-۱۳۹۰, ۱۲:۲۵ صبح
ارسال: #11
|
|||
|
|||
|
RE: چطور موقعیت topmenu این قالب رو درست کنم
با تشکر از شما جناب آقای شاهین سمیع عادل بابت وقتی که صرف کردین مشکل رفع شد
اگر راهنمایی بفرمایید چطور میشه وقتی موس میره بالای کلمه مورد نطر بهش افکت داد یا حداقل کلمات رو با (خط عمودی) l از هم جدا کرد باز هم ممنونتون میشم |
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





