|
چطور موقعیت topmenu این قالب رو درست کنم
|
|
۲۸-۵-۱۳۹۰, ۱۱:۳۳ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: چطور موقعیت topmenu این قالب رو درست کنم
دوست عزیز
در سایت شما که هیچ منویی نیست لطفا قرار دهید و اطلاع دهید تا دوستان دمو رو نگاه کنند من از این قالب استفاده کرده بودم و مشکلی نداشت شما در تنظیمات ماژول منو در قسمت Menu Style بر روی چی تنظیم میکنید و اینکه هیچ کلاسی برای منو تعریف نکنید |
|||
|
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






