|
چطور موقعیت topmenu این قالب رو درست کنم
|
|
۲۸-۵-۱۳۹۰, ۱۰:۵۱ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: چطور موقعیت topmenu این قالب رو درست کنم
در مديريت ماژول ها منو بالا را براي ويرايش باز كنيد و در سمت چپ نحوه نمايش منو را روي ليست افقي قرار دهيد !
همچنين در اين مورد توسط آقاي سميع عادل مقاله اي در انجمن موجود مي باشد با نام ساخت منو و زير منو به صورت ابشاري و ميتوانيد جستجو كنيد و مطالعه كنيد ! |
|||
|
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






